دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Quantum Break PC-P2P

برای اولین بار، آموزش نصب تصویری اختصاصی جهت تضمین سلامت نصب و اجرای بازی

 دانلود بازی quantum break برای کامپیوتر

 

 

درباره گیم:Quantum Break یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . این بازی در ابتدا به عنوان یکی از بازی های انحصاری کنسول Xbox one شرکت مایکروسافت معرفی شده بود ، اما در ادامه مایکروسافت با تغییر سیاست های خود و شروع حمایت مستقیم از سیستم عامل ویندوز 10 این بازی را همزمان برای ویندوز 10 نیز منتشر کرده است . این بازی که یکی از خلاقانه ترین بازی های ساخته شده توسط استودیوی قدرتمند Remedy می باشد یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2016 می باشد ، استودیوی رمدی یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد و تاکنون موفق به ساخت عناوین بسیار موفقی چون سری محبوب Max Payne و alan wake شده است که هر دوی این عناوین از بازی های تحسین شده و پرفروش زمان خود می باشند . در زمان معرفی کنسول جدید شرکت مایکروسافت استودیوی رمدی نیز که یکی از همکاران قدیمی استودیوی بازی سازی مایکروسافت می باشد با دست پر به این نمایشگاه آمده بود و در آنجا بود که برای اولین بار بازی Quantum Break برای عموم به نمایش گذاشته شد و توانست در همان مدت زمان کوتاه باعث شگفتی حاظرین در مراسم شود .  سم لیک کارگردان این استودیو مسئولیت نوشتن داستان این بازی را برعهده داشته است که این امر خود خبر از یک داستان غنی و بسیار جذاب مانند سایر بازی های ساخته شده توسط این استودیو می دهد . بازی های ساخته شده توسط رمدی همیشه دارای نوآوری های خاصی بوده اند و دارای جنبه های بسیاری در زمینه گیم پلی و داستان و نوع روایت داستانی بوده اند که باعث می شده است یک سر و گردن از سایر هم رده های خود بالاتر قرار گیرند بازی Quantum Break نیز از این قاعده پیروی می کند استودیوی رمدی با همکاری کمپانی مایکروسافت اقدام به ساخت یک سریال جذاب برای این بازی کرده است 


 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Quantum Break PC-P2P

برای اولین بار، آموزش نصب تصویری اختصاصی جهت تضمین سلامت نصب و اجرای بازی

 دانلود بازی quantum break برای کامپیوتر

 

 

درباره گیم:Quantum Break یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . این بازی در ابتدا به عنوان یکی از بازی های انحصاری کنسول Xbox one شرکت مایکروسافت معرفی شده بود ، اما در ادامه مایکروسافت با تغییر سیاست های خود و شروع حمایت مستقیم از سیستم عامل ویندوز 10 این بازی را همزمان برای ویندوز 10 نیز منتشر کرده است . این بازی که یکی از خلاقانه ترین بازی های ساخته شده توسط استودیوی قدرتمند Remedy می باشد یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2016 می باشد ، استودیوی رمدی یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد و تاکنون موفق به ساخت عناوین بسیار موفقی چون سری محبوب Max Payne و alan wake شده است که هر دوی این عناوین از بازی های تحسین شده و پرفروش زمان خود می باشند . در زمان معرفی کنسول جدید شرکت مایکروسافت استودیوی رمدی نیز که یکی از همکاران قدیمی استودیوی بازی سازی مایکروسافت می باشد با دست پر به این نمایشگاه آمده بود و در آنجا بود که برای اولین بار بازی Quantum Break برای عموم به نمایش گذاشته شد و توانست در همان مدت زمان کوتاه باعث شگفتی حاظرین در مراسم شود .  سم لیک کارگردان این استودیو مسئولیت نوشتن داستان این بازی را برعهده داشته است که این امر خود خبر از یک داستان غنی و بسیار جذاب مانند سایر بازی های ساخته شده توسط این استودیو می دهد . بازی های ساخته شده توسط رمدی همیشه دارای نوآوری های خاصی بوده اند و دارای جنبه های بسیاری در زمینه گیم پلی و داستان و نوع روایت داستانی بوده اند که باعث می شده است یک سر و گردن از سایر هم رده های خود بالاتر قرار گیرند بازی Quantum Break نیز از این قاعده پیروی می کند استودیوی رمدی با همکاری کمپانی مایکروسافت اقدام به ساخت یک سریال جذاب برای این بازی کرده است .

:حداقل سیستم مورد نیاز

 

OS: Windows 10 (64-bit)
CPU: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
RAM: 8 GB
VRAM: 2 GB
HDD: 55 GB available space
DX: DirectX 12

 

:سیستم پیشنهادی

 

OS: Windows 10 (64-bit)
CPU: Intel Core i5 4690, 3.9GHz or AMD equivalent
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
RAM: 16 GB
VRAM: 4 GB
HDD: 55 GB available space
DX: DirectX 12

 

تصاویری از محیط بازی:

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 

Quantum Break is an action-adventure third-person shooter video game where players play as Jack Joyce, the main protagonist with time manipulation powers in a world where time stutters, making everything freeze except Joyce. Players can use a variety of firearms, as well as their time-manipulating powers to defeat enemies in the game. Joyce can stop time temporarily, allowing him to escape from attacks or freeze enemies, unleash a “Time Blast”, which is an offensive projectile, and reverse the direction of bullets. He can also interact with the environments, creating environmental effects that would harm hostile characters. He can also utilize his “Time Rush” ability, which allows him to spawn right next to an enemy to perform an immediate melee takedown. Alternatively, he can speed up the time as well and swap between covers to diversify attention from unaware enemies. As for defensive abilities, Joyce can protect himself from attacks by deploying a “Time Shield”, which can deflect bullets, performing “Time Dodge”, which allows him to dash quickly to evade from attacks or simply hiding behind cover.



اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: 40.765گیگابایت
  • تاریخ انتشار: APR-10-2016
  • قیمت: 59.99دلار

=========================================

DLCs and Updates

 

 – دانلود آپدیت Update.1.Incl.Eye.Patch.Removal.Trainer بازی

 

=========================================

P2P Release

 

 دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link