بیایید و از اینجا دانلود کنید!!!!!!

دانلود هرچیزی که دلت می خواهد&&&&

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود بازی Forza Motorsport 6 Apex Beta برای PC

نسخه آزمایشی (Beta) عنوان بی نظیر Forza Motorsport 6: Apex برای پلتفرم PC عرضه شد! دقت داشته باشید که این نسخه آزمایشی بازی بوده و نسخه اصلی بازی در تاریخ ۱۵سپتامبر ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد! «فورتزا ۶» هر آنچه یک اثر استاندارد نسل هشتمی در ژانر ریسینگ نیاز دارد را در خود جای داده است و رقبای صاحب نام و شناخته شده ای چون «پراجکت کارز» و «درایو کلاب» به راحتی در دود لاستیک هایش محو می شوند. بازی به شایسته ترین شکل ممکن دهمین سالگرد سری «فورتزا» را جشن می گیرد و با همان چند دقیقه ابتدایی، مخاطب را روی صندلی میخکوب می کند. هنگامی که کنترل خودرو برای اولین بار به دست گیمر سپرده می شود، بیش از هر چیز نرمی دیوانه وار سیستم پردازش گرافیکی به چشم می آید. بازی به جرئت قدرتمندترین خروجی تصویری در بین عناوین ریسینگ را ارائه می کند و ۶۰ فریم بر ثانیه به خوبی حس حضور در کاک پیت – محیط داخل کابین خودرو – را تداعی می کند. مکمل نرخ فریم ثابت و بدون تغییر بازی، خروجی تصویر تمام اچ دی است. با این تفاسیر می توان «فورتزا ۶» را از حیث جلوه های بصری کم نقص دانست. البته به مانند نسخه های پیشین، بافت های محیطی و خصوصا بخش های بیرونی مسیرهای مسابقه به هیچ وجه کیفیت قابل قبولی ندارند و به نوعی تجربه کلی بازی را تا حدی تحت تاثیر قرار می دهند.

Forza Motorsport 6 Apex (Beta)-P2P

Forza Motorsport 6 Apex pc cover small دانلود بازی Forza Motorsport 6 Apex Beta برای PC


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

windows10

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۱مارس ۲۰۱۶ می باشد.

Windows 10 v1511 x86/x64 ESD en-US June 2016 – FreewareSys&TeamOS

Windows 10 final build cover small دانلود آپدیت ژوئن 2016 ویندوز ۱۰ – Windows 10 v1511 x86/64 June 2016

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی ماشین ها ۲ – Cars 2 کامپیوتر – PC

دانلود بازی ماشین ها ۲ – Cars 2 کامپیوتر – PC

  دانلود بازی ماشین ها ۲ – Cars 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم 

  دانلود نسخه RELOADED بازی Cars 2 

 دانلود بازی ماشین ها cars 2 کامپیوتر pc

درباره گیم : Cars از انیمیشن های معروفی است که با شخصیت دوست داشتنی خود یعنی مک کوئین در سراسر جهان شناخته شده است . دلیل اصلی معروفیت این عنوان انیمیشن Cars است که در سال ۲۰۰۶ توسط ر منتشر شد و همچون سایر انیمیشن ها به سرعت به محبوبیت خود افزود . نسخه دوم این انیمیشن نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که حتی محبوبیتی بیشتر از نسخه اولیه خود پیدا کرد .

 

 

بازی این انیمیشن نیز با عنوان Cars 2 که البته با نام Cars 2 The Video Game شناخته می شود نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد . در این بازی شما داستانی همچون داستان اصلی انیمیشن را دنبال می کنید و هدف پیروزی در جام های معتبر است . شخصیت های بازی نیز برگرفته از انیمیشن بوده و همان شخصیت و دوستان محبوب در اینجا نیز شما را همراهی می کنند .


۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی برای pc

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Quantum Break PC-P2P

برای اولین بار، آموزش نصب تصویری اختصاصی جهت تضمین سلامت نصب و اجرای بازی

 دانلود بازی quantum break برای کامپیوتر

 

 

درباره گیم:Quantum Break یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . این بازی در ابتدا به عنوان یکی از بازی های انحصاری کنسول Xbox one شرکت مایکروسافت معرفی شده بود ، اما در ادامه مایکروسافت با تغییر سیاست های خود و شروع حمایت مستقیم از سیستم عامل ویندوز 10 این بازی را همزمان برای ویندوز 10 نیز منتشر کرده است . این بازی که یکی از خلاقانه ترین بازی های ساخته شده توسط استودیوی قدرتمند Remedy می باشد یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2016 می باشد ، استودیوی رمدی یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد و تاکنون موفق به ساخت عناوین بسیار موفقی چون سری محبوب Max Payne و alan wake شده است که هر دوی این عناوین از بازی های تحسین شده و پرفروش زمان خود می باشند . در زمان معرفی کنسول جدید شرکت مایکروسافت استودیوی رمدی نیز که یکی از همکاران قدیمی استودیوی بازی سازی مایکروسافت می باشد با دست پر به این نمایشگاه آمده بود و در آنجا بود که برای اولین بار بازی Quantum Break برای عموم به نمایش گذاشته شد و توانست در همان مدت زمان کوتاه باعث شگفتی حاظرین در مراسم شود .  سم لیک کارگردان این استودیو مسئولیت نوشتن داستان این بازی را برعهده داشته است که این امر خود خبر از یک داستان غنی و بسیار جذاب مانند سایر بازی های ساخته شده توسط این استودیو می دهد . بازی های ساخته شده توسط رمدی همیشه دارای نوآوری های خاصی بوده اند و دارای جنبه های بسیاری در زمینه گیم پلی و داستان و نوع روایت داستانی بوده اند که باعث می شده است یک سر و گردن از سایر هم رده های خود بالاتر قرار گیرند بازی Quantum Break نیز از این قاعده پیروی می کند استودیوی رمدی با همکاری کمپانی مایکروسافت اقدام به ساخت یک سریال جذاب برای این بازی کرده است 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی F1 2015 برای PC

امسال اولین سالی است که F1 بر روی نسل جدید کنسول ها(ps4-xbox one) اجرا میشود.در این سری قسمت career mode همچنان باقی است و ماشین های کلاسیک که در سال گذشته قرار نداشت بازگردانده شدند. کدمستر تغییرات بنیادینی را در F1 2015 به نمایش گذاشته است که اولین و مهم ترین ان ها در عرصه گرافیک است. از این بازی انتظاری نمی رود که در حد و اندازه بازی هایی مانند Project cars-Driver Club-Forza دارای گرافیک خیره کننده باشد و خود را به زحمت بیااندازد اما کدمستر اولین قدم را محکم برداشته است.برای مثال: پیست موناکو غرق در جزییات شده است حتی شکوفه های اطراف پیست هم با دقت طراحی شده اند که تمام این جزییات همراه با یک رانندگی جنون آمیز حس زندگی را به شما القا میکنند!از همه مهمتر نرخ ۶۰ فریم ثابتی است که کدمستر فراهم کرده که در باران و افتاب تغییر نمیکند. کشمکش و ستیزی بین راننده ها و ماشین ها بر سر هر پیچ حس یک قهرمان را به شما القا میکند.رفتار های رانندگان و مسابقه دادن میتواند خارق العاده باشد.بازی تاکید فراوانی بر روی رابطه بین مهندسین و راننده ها دارد که سبب میشود بازی باورکردنی تر شود.شما میتوانید صدای مهندس تیم را در حین مسابقه داشته باشید و حتی از آن در باره دمای لاستیک های سریعترین دور و تغییرات اب و هوا سوال کنید.تمام این جزییات در گیم پلی شما را تبدیل به یک راننده واقعی فرمول یک میکند.تمام این جزییات حرف فرناندو النسو را یاد  آور میشود که :امروزه یک راننده فرمول یک شبیه خلبان هواپیما است.

F1 2015 PC-CPY

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۷گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2015 pc cover small دانلود بازی F1 2015 برای PC


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی FIFA 15 برای PC

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 Ultimate Team Edition PC-Proper.CPY

|نسخه کرک سالم و نهایی CPY بازی به پست اضافه شد|

 

FIFA 15 pc cover small دانلود بازی FIFA 15 برای PC


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.04-RELOADED اضافه شد|

 

PES 16 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی برای PC

بازی MXGP2 در سبک ورزشی می باشد که توسط استودیو Milestone S.r.l. طراحی و منتشر شده است. اولین نسخه بازی MXGP تواسنت غوغایی در دنیای گیم بوجود آورد و با ایجاد سبک های جدید در بازی های ورزشی، تجربه ای متفاوت برای گیمرها بوجود آورد. اکنون با انتشار دومین نسخه این بازی شاهد یک موتورسواری فوق العاده هیجان انگیز هستیم که در هر لحظه آدرنالین شما را به بالاترین حد می رساند. به گفته  سازنده بازی، با بررسی کامل نسخه اول بازی قصد ارائه بازی متفاوت و جذاب دیگری را دارد که این را می تواند با رضایت تعداد زیادی از کاربران مشاهده کرد. موتورهای جدیدی در کنار موتورهای نسخه گذشته به بازی اضافه شده است، همچنین در قسمت شکل فیزیکی زمین تغییرات گسترده ای رخ داده است و طراح بازی بیشتر توانایی خود را صرف بهبود این قسمت کرده است. گرافیک بازی پیشرفت زیادی کرده است و سیستم کنترل موتور بهتری در بازی بوجود آمده است.

MXGP2 PC-CODEX

|نسخه کم حجم ۴٫۹GB ریلیز FitGirl اضافه شد|

 

MXGP2 pc cover small دانلود بازی MXGP2 برای PC


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s

دانلود بازی فیفا ۱۶ – FIFA 16 برای PC

سرانجام عنوان FIFA 16 برای کامپیوتر هک شد! انتشار این عنوان به همراه آموزش نصب ۱۰۰% سالم به همراه آموزش تصویری قدم به قدم برای اولین بار در ایران توسط وبسایت دانلودها حاضر می شود. برای مشاهده ی لینک های دانلود به همراه آموزش نصب کامل این بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. فیفا ۱۶ قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خودبرای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید . شما در دفاع کردن اعتماد به نفس خواهید داشت و کنترل هافبک ها را در دست خواهید گرفت و لحظات شگفت انگیز و جادویی را تولید خواهید کرد ، پس زیبا بازی کنید. FIFA 16 به شما ابزاری خواهد داد که به وسیله آن شما حریف خود را با اعتماد به نفس متوقف خواهید کرد و توپ را از او خواهید گرفت . حرکت با آزادی عمل بیشتر به عنوان یک مدافع ، تکیه کردن به تیم در دفاع و دفاع گروهی و پوشش خط پشت دفاع باعث میشود تا شما با اعتماد به نفس بیشتری دفاع کنید و تعادلی میان حمله و دفاع ایجاد شود .​ از ۲۵ نو آوری برای چابک دفاع کردن استفاده کنید ! ۲۵ نو آوری که به شما در تحرک و البته دنبال کردن بازیکن ها کمک خواهد کرد . با تغییر جهات و حرکت دادن بازیکن خود به سرعت فضا ها را ببندید و گام به گام بازیکن حریفتان حرکت کنید تا او را از حرکت باز دارید . شما میتوانید با آزادی کامل بازیکن خود را حرکت دهید و با دنبال کردن حریفتان حملات تیم حریف را بشکنید!

FIFA 16 PC-TurkDM

|برای اولین بار، نسخه کرک شده، به همراه آموزش نصب کامل متنی و تصویری|

|فایل نصب آسان بازی + روش رفع مشکل سر بازیکنان اضافه شد|

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
m.s